Skip to content
main_icn_My_Vodafone main_icn_Search main_icn_Chevron_right main_icn_Chevron_down main_icn_Close main_icn_Menu social-facebook social-google-plus social-linkedin social-twitter social-youtube main_icn_Community_or_Foundation main_icn_Location main_icn_Network_signal
Menu Toggle

Welcome to Vodafone Community

Archive

Overcharging for iPad 2 rolling contract?

4: Newbie
I purchased an iPad rolling contract Sim from the Vodafone website. Being as the majority of the stuff I dowill be on my own Wi-Fi, with Very minimal use outside, I chose the 250mb - £3.00 per month option.

Today I downloaded the "My Vodafone" app. It tells me that I have 220.84mb remaining, and that my current balance is £23.04!!!!

How the heck can this be? Someone please explain!
View more options
3 REPLIES
Moderator (Retired)

Hi Christopherpm

 

Unfortunately this isn't something which we would be able to resolve over the eForum as we will need to take a look at your account.

 

So we can do this I have sent you a quick email, please reply with your details and I can then get one of our team to investigate this further for you.

 

James

eForum Team

View more options
4: Newbie

The My Vodafone app is not working properly, mine says that I owe £51.70 and my bill on the account is £49. 

View more options
Highlighted
Moderator (Retired)

Hi Lostie,

Did you speak to Jenny on our twitter team about this? I remember her speaking to me about this and can remember this value being mentioned?

I've sent an email so we can help you further.

Thanks

BenJ
eForum Team 
  

 

View more options